Skip to main content

Thuis in computers wil zijn klanten een optimale service wilt verlenen, om die reden is het belangrijk van je te horen als je klachten hebt over door de aan jou verleende dienst of goed. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – het liefst zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die je op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in jouw belang om je klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Wanneer je een klacht bij Thuis in computers indient, zal je klacht uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Wanneer daarvoor meer tijd nodig is, dan word je binnen 14 dagen op de hoogte gesteld wanneer je antwoord kan verwachten.

Thuis in computers doet zijn uiterste best om eventuele klachten naar tevredenheid op te lossen.

Vragen? Je kunt je algemene vragen en servicevragen altijd stellen via mail. Bij spoedgevallen kun je bellen met: 06 -18066383. Krijg je geen gehoor, spreek dan de voicemail in en je wordt, op werkdagen, zo spoedig mogelijk teruggebeld.
Bel me terug